♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

من اینجا با کسی تعارف ندارم ...


خیلی دلم میگیره خیلی وقتا از خودم.. 

فک میکنم با همه ادما فرق میکنم بنظرم عجیبم و منفور و بد اخلاق ... فک میکنم از دید بقیه از خشم بوی تعفن میدم ..

بعضی وقتا فکر میکنم ... نباید به هیچ چیزی توجهی داشته باشم ...باید فقط اروم باشم...

ولی اخرش که چی چرا به من اینجوری نگاه میکنی؟

این مشکلو با دوستام ندارم ... اما با فامیل چرا...


دختر اسکل عوضی چادریه سیبیلوی صورت پر موی فامیل ...

من یه دختر خوشگل ... اجتماعی ... با اعتماد به نفس ... رک و راستم...

پس مثه الاغ به من نگاه نکن؟؟😡😤😠

فامیل پدریو که هیچ وقت تو زندگیم ندیدم ولی مادری ..  یه مشت دهاتی بدبخت عقب افتاده ... که دختراشون لنگ شوهرن نمیدونن چجوری خودشونو خوب نشون.. بدن

ناراحتم خیلی پرم از همشون چرا به من به چشم یه ادم سادیسمی روانی نگا میکنی 

حتی وقتایی که علی بهم میگه اروم باش عصبی تر میشم ... و میگم ..

مگه روانیم که بهم میگی اروم باش؟😠😬

یه گروه 5 نفری دوستی بودیم 3 تاشون همزمان  .. با 3 تا پسر ک اونام دوست صمیمی بودن دوست  .. 3 تا ندید پدید تو همین شهرستان کوچیک ما با ادمای مغز فندقیش...

خیلی تو اون دوستی ضربه خورد چون خیلی خواستم جلو اون 3 تا دوستمو بگیرم ک با اون پسرا نرن ولی نتونستم ...دیگه همه چیشو نو از ما دونفری ک دوست پسر تو اکیپ اونا نداشتیم کم شد ب ما محل نمیذاشتن اون یکی اسمش عسل خانوم بود یسر منو پر میکرد ک فاطمه تورو خدا برو بهشون اینو بگو و اونو بگو و ..  

منم میگفتم و دعواشونو بی محلیاشون با من بود گفتم خیله منم ازشون جدا شدم و در کمال تعجب دیدم عسل همراهیم نکرد و جای منم تو اون گروه دوستی گرفت .  و خیلی موقعیتش بهتر از قبلش شد و دیگه ب منم محل نمیذاشت فهمیدم ادما چقدر میتونن نامرددو سیاست باز و زرنگ باشن ...

اسم منم بخاطر دعواهایی ک عامل پشت پرده ش عسل عوضی بود گذاشته بودن دیو دو سرو پشت سرم جلو دوس پسراشون مسخره میکردن و حرف میزدن که بهشونم گفتم وقتی اون 3 تا پسره ابروشونو بردن ... گفتن ما خر بودیم نمیفهمیدیم و منم ی پوزخند ب همشون زدم .. .

و بهم گفتن میدونیم تقصیر تو نبوده و عسل اومده تابستون اعتراف کرده چیکار کرده ب تو دروغ میگفته و تورو جلو مینداخته  ...منم فقط راضیم ب اینکه دستشون رو شد ولی هنوز ناراحت چرا راجبه من اینجوری فک میکنن...

اوفففف

دیگه خودمو قربانی هیچی نمیکنم ..  ک بهم وحشی بگن  ..با شما ک تعارف ندارم بخوام .. بیام اینجا از خودم تعریف کنم اومدم بغضایی ک خفه م میکنن رو بشکنم ...

درسته قبلا خیلی زود جوش بودم .  ولی درست شدم پله پله ..  هر سال اجتماعی تر شدم ... و خیلی درکمم بالا رفته و جا دارم خیلی بهتر از این حرفا بشم ....😒

ولی وقتی ب چشم اژدهای دو سر بهم نگا میکنن  و وقتی این همه خوبی میکنم  ..هنوز اینقدر منفی نگرن ک نمیتونن بپذیرن شخصیت جدیدمو ..  وقتی جای من زندگی نکردن ک اینقد سختی بکشن...

حق ندارن . نادیده بگیرن منو..  برام مهم نیس چجوری حسابم کنن ولی همین ک هر ادمی پای درد و دلم نشسته یا نیت قلبیمو فهمیده برام کافیه همین که خیلیاشون باور دارن من فوقالعاده م .. خوشم میاد ولی ..  من عصبی و دیوونه نیستم .. تو بیا ی شب کنار خواهر مادر من زندگی کن از هم میپاشی دیوونه .... چ توقعی دارن ازم .. نمیگم درکم کنن نه لااقل تغییرمو بپذیرن 

خداے من ... فک کن با معلم ریاضی ک از فامیلای احمق مادریمه دعوام شده منم ریاضیم صفره از ترس افتادن ...

گفتم ... که یکی از فانیل بره باهاش حرف بزنه اونم رفته گفته ب این دختره نمره بده. .

اونم گفته ی بار نیومده سر کلاسم دمه در دیدمش اونم ..بخاطر اینکه نمره بده بهم گفته ..  نه این دختره مریضه کارش نزدیک بوده ب تبماریستان کشیده بشه  ..ممکنه یبار تو کلاس بزنه تو گوشت😐

تو دلم گفتم گه خوردی رفتی منو جلوش دیوونه جلوه ک دادی ک بهم نمره بده .. 

ناراحتی واقعیم از اینه منو اینجوری فرض کرده واقعا؟؟

من اینجوریم؟

من اینجوریم؟؟

وقتی اینا رو میشنوم به این فکر میکنم اگه دانشگاه قبول نشم حتما ب این روز میفتم با ادمای روانی دورم




اول اینکه مسلما با همه آدما متفاوتی، همه همینن، هیچکس شبیه بقیه نیست

کلی توضیحات نوشته بودم ولی به نظرم اضافی اومد!

دوستای هم فکر پیدا کن، توی هر شهر یا روستای کوچیک و بزرگی باشی هم فکر پیدا میشه!
نه میدونی مشکلم دوست همفکر نیست ...
مشکلم تصورشون از شخصیت سابق منه ک نمیذاره من ک ادم جدید و خوبی شدم رو ببینن...
اصلا نمیتونن تغییرات رو بپذیرن
این آهنگه هم اولش فک کردم خودت ضبط کردی :| بعدش یهو شروع کرد به خوندن :/
نه ینی من واقعا میتونم انگلیسیو اینقد غلیظ حرف بزنم؟
خودمم نمیدونم چی میگه ولی در هر حال شکست عشقی خورده لابد
حرص نخور عزیزم...
کاش اون لقب چادری بر میداشتی چون بعضی ادما اینقدر لیاقت ندارند که چادر خانوم فاطمه زهرا به انها نسبت بدهیم.چون شعور وفرهنگشان انقدر پایین است که نمی دانند با دیگران چطور برخورد کنند 
انها فقط بلدند زندگی را به همه تلخ کنند 
هر کی یه عیبی داره یکی در ظاهر یکی در باطن انها ظاهرشان را درست کردند اما باطنشان هنوز لجن است .
کاش یاد بگیریم ظاهر وباطنمو با هم درست کنیم
بله واقعا همه مثله هم نیستن ...
واقعا ادمایی ک غیبت میکنن نمازم میخونن
چقدر شبیه همیم مامان منم همش می گفت این بچچچچه هر آنه خودکشی کنه بچه ی نرمالی نیس.همین بچه ی غیر نرمال مربی کونگ فوس لیسانس ادبیات انگلیسی از دانشگاه سراسری داره و امدادگرهلال احمره.میومد مدرسه از من بد می گفت :|
بخون دختر به این خانومی و عاقلی هیچی از بقیه خصوصا اون پشمکا کم نداری.منو همیشه با دخترخاله هام مقایسه می کردن چه از نظر درسی چه از نظر تیپ.من ساده پوش بودم خودمو زیاد نقاشی نمی کردم ولی در وصف دوقلوهافقط همین که ۱۸ سالگی دماغاشونو عمل کردن ببین آراسته بودن بد نیستا ولی تمام فکر و ذکرت قیافه باشه این فاجعه س.من با معدل ۱۴ ادامه دادم شدم این اونا با معدل ۱۷ هیچی نشدن متولد۶۷ هنوز نه ازدواج کردن نه شغل دارن یه بار فرستادنشون اتریش درس بخونن یه دانشگاه خصوصی اما رفتن اونجا بدمستی و پسر بازی کردن پسرخاله م برشون گردوند.هرچی هستی با هر شرایطی اصلا مهم نیس فقط نباید نومیدشی باید ادامه بدی . امتحاناتو بده در خلال امتحانات شروع کن روزی چند صفحه بخون دو صفحه با یادگیری کامل بهتر از یک کتاب سطحیه منم الان تازه یاد گرفتم خودمو غرق نکنم تو منابع‌‌. موفق باشی دوس جونم  😘😘😘😘
اخه نسیم اینو مامانم نگفته که ...
یکی از فامیلای مادریم ب معلم ریاضیم گفته ک ازش نمره بگیره .. 
نه گلم من متولد هفتادوسه ام دخترخاله دوقلوها متولد شصت و هفتن
اها میگم درک بالات ب 67 نمیخوره😂
خخخخخ چه فامیل داغونی 😂
فدا سرت 
اومدن چیزی بگن بگو یوههههه می خورمتوناااا
من به عموم گفتم دیوث و بی وجود و حیوون 😂
خخخخخخ
غلط میکنه این مدلی نمره گدایی میکنه😂
اها! که اینطور :/ نمیدونم چی بگم!

تو از این ب بعد میتونی ی چیزایی بگی چون فقط میخوام از کنکور پست بزارم😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan