♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

بیشعوری

یعنیا اگه 10 نفر دیگه مث خاویر کرمنت به این نتیجه ها میرسیدن و کتاب مینوشتن 

و خیلیا مث شخصیت های کتاب ب بیشعوریشون پی میبردن همه ی ما رستگار میشدیم ..پست رمزیو بعد میزارم 

نی نی مون خیلی خسته م کرد و البته وایستادن طولانی مدت پای گاز...

البته نتیجه گیری من از این کتاب این بود که ... من بیشعور نیستم ..  واقعا نیستم ...

قبلا بودم ولی قبل از اینکه از بین برم خودم دچار تحول شدم ولی اطرافیان نمیتونن بپذیرن منم مجبورم کوله بارمو ... 

ببندم برم جایی ک ذهن ادما اینقدر باز باشه ک بتونن تغیرو بپذیرن

خیلی کتاب خوبیه..
عالیه واقعا👌
من ک باید ب تعداد زیادی
از اطرافیانم هدیه بدم اینو!
من اول باید ب کادر مدرسه م تقدیمش کنم😂
نمیشه به کسی هدیه داد . رسمن خودش بیشعوریه 😂 


نیست اونا ی روز خودشون رو ب ما مدیون خواهند دید
من این رو خوندم تا نصفه ول کردم! باید بعد کنکور بخونمش
منم 😂ولی همون اولشم عالی بود
من باید بگم برام یه تیراژ جداگانه تولید کنن که تقدیم کنم به مادربزرگم و پدرم و مادرم و عمه هام و دختر عموهام و دخترخاله هام و....
اگه پولدار بشم میدم ب اندازه کل طایفمون از روش چاپ کنن😂
تنکس شمام لینکی.
خواهش
سلام 
خوندمش 
کتاب قشنگیه 
خعلی😊
چیو چی ؟
هیچی😂😂😂
نو پرابلم ! #دیوونه خونه 
😧
دل به دل کاریز زده :))
😂
منم یه کم از کتابو خوندم یه جاییش اون اولا به ایران هم اشاره شده بود:!
اونو خود مترجم اضافه کرده ...
موفق باشی خانم وکیل یا قاضی یا هرچیزی که میخای بشی!
این کتابو خوندی؟ چنتا جمله بگو بهم انگیزه بده کتابو بخونم!

راسیتی دقیقا چی شاخه؟ کامنت گذاشته بودی برام
کلمه ی هه 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan