♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

اه و فغان

خدایا لعنت ب این روزایی ک اینقد سریع میگذرن 

بابا من کنکور دارم کتابمو باز نکردم تو ام هی میزنی روز بعد؟؟

تصمیمم اینه پیش و عمومی ها رو قبل عید تموم کنم ...

بعد عید ..  اختصاصی و تست عمومی ...

نظرتون؟

خدا کمکم کن ... وای 

بخون دیگه ! حالا با هر روشی که میتونی :دی فقط تو شیمی خیلی نمیخواد وقت بذاری اخرشم بالای ۲۰ درصد نمیشه زد این درس حرومزاده رو
حس میکنم مخالفم
رشتت چیه؟
انسانی
خواهرم روزی ۲۴ ساعت قراره بخونی که پیش و عمومی رو جمع کنی ؟
نه بابا :/
راستی رشته شما چیه .......اگه تجربی هستی که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی رشته شما چیه .......اگه تجربی هستی که!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علوم انسانی
فاطی جواب کامنتا رو بده دیگه زا به راه شدیم !!!
خسته م میفهمی خسته؟
عخی ... میفهمم . میگذره حالا ! 
فاطمه 
من خستههههههههه
کنکور خر است 😓
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan