♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

clever

کی گفته کنکور اسونه اخه؟

اکثرا همچین فکری کردن که من اینو گفتم 😐

ولی خدایی من تستای سراسریو میزنم خیلی اسون تر از کانونن کانون ترکونده. .

خیلی از تستاشم گزینه تو کتاب نیستن و اشتباهن تو کتابای کانون ...

امروز نزدیک چهار ساعت فقط تاریخ ایران و جهان 2 رو خوندم ک اخرم از اون 135 صفحه بتونم 67 تاش رو بخونم ...

همه ی درسای پیش ب جز ادبیات اختصاصیو تا الان خوندم ...

اوف خدا لعنتشون کنه اخه بر چ اساس ی هفته برا ازمون ب این حجم این وقت گذاشتن ...

درسته من دو روز در هفته رو واقعا کم کاری کردم ولی خدایی کشش نداشتم 

...3 تا استاد خوب تو درسای 

منطق و عربی و زبان دارم 

که مطمئنم با وجودشون بالای 50 میزنم ..  عاشقشونم ..

چون مردن ...

معلمای زن یه مشت احمق سخگیرن ک درس دادن بلد نیستم .. و با 50 سال سن 👵میخوان خودشونو با همسن بچه هاشون بگیرن 

واقعا باید خجالت بکشن از معلمو معلمی بدم 

اگه میدونستم معلم مرد اینقد رو یادگیری تاثیر داره از اون اول همه معلمامو مرد میگرفتم😞

... این ازمون مطمئن نیستم چ اتفاقی میفته ...

ولی ازمون بعدو ب طور حتم بالای 5600 میشم 😌اعتماد ب نفسم خودتون دارین 😀

خب اون ازمون در عوض این 3 هفته وقت داره ولی ب اندازه همین حجم ...

قبلا هر کی ازم ... میپرسید کنکور قبولی ..

میگفتم ...نه یا نمیدونم ...و خیلی حس پوچ و مزخرفی داشتم

 ولی الان با قاطعیت میگم ... اره 

چون من خاصم 😀

به قول اقامون باهوش😛

خب بسه اعتماد ب سقف ...

ی دوستی دارم خیلی خر خونه اما خیلی باهوش نیست خودشم قبول داره تو تست هوش ضریبی کمی بدست اورده 

ولی واقعا تلاش میکنه و ترازاش عالیه 

الحق موفقیت 99%تلاشه


ادبیات تخصصی بشین سبک خراسانی رو بخون ازش خیلی سوال میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan