♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

گودزیلا ..

امروز سوار سرویس مدرسه شدم که طبق معمول به جای 12:30

1:10اومد رفتیم دمه دبستان یه سری گودزیلای مذکر رو سوار کردیم 

و یه پسر بچه رو دیدم خیلی ریزه میزه بودو اصن شک داشتم مدرسه ای باشه👶 ...

اقای راننده سرویسم خندید و سن اون بچه رو پرسید😄

گفت که کلاس اوله ... خیلیم عزیز بود😊

یکی از گودزیلاهای تو ماشینمون که فقط میدونم کلاس سوم به بالاس ... قیافش عین عنہ 

سیاه و دندونای رو هم ... نیازمند ب ارتودنسی و پوست بشدت خراب پر از لک 😨خیلیم بدجنسه که معمولا در حال زدنه بچه های دیگس😤

رو کرد به راننده سرویسمونو گفت که نه این پسره گوشاش مثله سیره😐

رانندمون بهش گفت که ... عیب نذار رو مردم

یه نگا بهش کردم و به حالت شوخی و خنده .. گفتم تو خودت فکر میکنی خیلی خوشگلی؟

با همون لبخند موزیانه اش گفت اره ...

رومو کردم اونورو ☺

ادامه داد که از تو که بهترم ... 

تو  مثله فیلے🐘

منم تا اخر مسیر به شیشه جلو خیره بودم 😒به اعتماد به نفس یک بچه💩فکر میکردمو

در عمق خودخوری بسر میبردمو ...

به خودم قول دادم اکه بچه م مثه این باشه خودم دارش بزنم 😑

و به این فکر میکردم که راننده سرویس احمق چطوری تونسته توی این ماشین پر ...

یه دختر بچه چاق رو بیاره و جمعیت رو به 7 به اضافه ی خود راننده ب 8 برسونه 😠

الان دقیقا میشه بگی شما تو سرویس دبستان پسرونه چیکار میکردی ؟ 
نگفته بودین فیل اید^^ 

ولی کلا با بچه ها کل نندازید ... اونا حرفشونو میزنن و به خانم و آقا بودن کاری ندارن :دی 
اخه بر چ اساس به من گفت فیل؟😐
بچه تقصیر نداره بزرگتر بی شعور یادش می ده
بچه های کلاس من تعارف و اجازه بلد نبودن چون بزرگترشون یاد نداده بود....ولی تربیت پذیرن
دقیقا اون روز دلم میخواس با والدینش رو ب رو بشم ..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan