♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

اهاے غریبہ برگرد به زندگیت

میدونم که بیشتر از هر ادمی روی زمین منو دوس داری ..

میدونم حاضر بودی بخاطرم هر کاری کنی 

میدونم عاشقم بودی ...

یادمه میگفتی تو شرکتتون میتونی ....فواره ابو  شکل من بسازی ☺

گفتی .. 

میخوام عکستو بدم برام قالیچه شکل صورت تو ببافن بزنم تو اتاقم 😞

گفتم عکسامو پاک کن ...

گفتی نه میخوام نشون بچه هام بدم بهشون بگم عاشق تو بودم 😔

 ولی سخت بود باور کن سخت بود زندگی با کسی که دوسش نداشتم

متاسفم .. 

دلم نمیخواست بهت ظلم کنم  شانس زندگیو با کسی ک واقعا عاشقت خواهد بود رو بگیرم 

..

متاسفم که  ....  

بهم پیام دادی ... گفتم من اون نیستم اشتباه گرفتے ۔۔۔۔

خیلے ساده بودے خیلے ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan