♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

عاشقانه ترین حماقت من





نمیدونم ... به چی دلم خوشه  ...

ولی امید دارم به اینکه میتونم ی روز دستاتو بگیرم ...

یه روزی این حسرت تموم بشه ...

و با بغل کردنت خلاص بشم ...

از این همه مشغله ...

خیلے نیازه تو حرفم  ..

این همه ادم توی این دنیا ...

ولی تو اونی هستی که منو راضی میکنه ... تو همونی هستی ک یه لحضه بودنت توی زندگیم ب اندازه ی بودنه هزار تا ادم می ارزه ...

ارمانم بازم بمون😢

من نمیتونم مث تو باشم فقط میتونم عاشق ی چیزی باشم تو زندگیمو ب همون فک کنم الانم اون اپشن توی زندگی من تویے🌹

شاید نرسم بهت  ... شاید دیگه .. مال من نباشی ...

اما نمیذارم با این حسرت بری ...

تو باید مال من باشے یه روز کامل .. 

میدونم ازت سیر نمیشم ...

دلم میخواد هر جا بری باشم ... پشت سرت راه برم و تو نفهمے 😍

میخوام تا اخر عمرم عاشقت باشم . 

مث امشب مث هر شب ...

چقد خوبه این بودن و نبودنت 😍

چقد خوبه ک میگی هیچ وقت ب خ دت اجازه ندادی ب دختری غیر من فکر کنی 

و چ انرژی میده و چ شرمنده میکنه ..

شاید چند سال دیگه ب همه این خیالبافیا بخندم ☺

و بگمم 

احمق:/

ولی همه اکانتا ی روز دیلیت میشه ...

همه ی خاطرات ... پاک میشن از ذهن ادم ...

ولی امیدوارم هیچ وقتdatabaseبیان پاک نشه 😊

چون بهترین و بدترین حالای من توش ثبتن😍



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan