♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

مردم خیلی عجیبن

لطفا بدون اجازه م هیچ پستی رو شیر نکنید ...

من پشت بند خیلی مزاحمتا توهینا ی پست با عکس و کلیپ و گذاشتم   ...گفتم ب ریسک افزایش مزاحمتا نمی ارزه و پاکش کردم ...

جوابای من توی اون پست  به مزاحم ها خیلی شاید جالب نبودن ... بعدشم من اونموقع ادم معتقدیم نبودم ...و ضمنا اون روز  با صورت نشسته  از سرویس خواب مونده بودم ..چون کلاس کنکورم ..توی مدرسه برگزار میشد ...چادرمم برداشتم دوستمم روز پیش ..ک مانتو شال پوشیده بود رو دعوا کرده بودن ک اونم فرم پوشیده بود از ترس:)

ولی ی سوال ی بی ناموسی تو ی کوچه ی فرعی جلوتونو بگیره نمیزنین رو ماشینش ک بگین برو ...

یا اینکه ...از اونور خیابون داد بزنه میخوام بکنمتون جنده و ....

من متاسفم واسه خودم ک توی این شهر متولد شدم ..ولی نمیخوام ابروی همشهریای محترممو ببرم و اسمشو خراب کنم ...


فک کن رو تاب نشستی ..مث بچع ادم ن میخندی ..ن لباست جلفه ...و ..

ی اقایی مث بز نگات میکنه با اینکه بچه داره ..

واقعا جوابشو چی میدین؟؟

بهش میگی بله؟

میگه ک ..من نگا کنمت ..ولی تا تو نخوای منم نمیخوام ...

جلوی بچه ی 5 یا 6 سالشه ک دخترم هست ...واقعا زشته ...

منم در کمال احترام بهش گفتم اقا بچه داری خجالت بکش .. 

ولی از مواردی هم نمیشه گذشت اصلا ...

الان دو روز یبار رفتم کانون قلم چی برای مشاوره .. 

یبارم ازمون ...

بخدا عین این دو روز دو تا پسر مریض 15 تا 18 ساله .. 

روی موتور از کنارت رد میشن سرت داد میزنن ...

عین این دو روز بدنم از ترس لرزید و دم نزدم ...

پوشش اونموقعمم چی بودش؟

روسری حزب اللهی و چادر ...تیپی ک امروز باهاش همه اینجوری میرم چون عقایدم عوض شدن ...

شاید اگه اون روز اول جوابشو داده بودم روز دوم این اتفاق تکرار نمیشد .. شایدم بدتر میشد ...

کی میدونه؟؟

این بار دوم همین دیروز بود ...

الان در حال حاضر ...ی دخترم ...ک دیگه برام مهم نیست بقیه چی بگن ...

من فکر میکردم حجابم درس شه ازار اذیت همکلاسیامم تموم میشه با خانواده م اما نشد ...

روزی نیست دلم نشکنه ...

هر کس ب طریقی دل ما میشکند...

بیگانه جدا دوست جدا میشکند...


الان خانواده م ...بخدا تو دو روزم رو این عقاید نمی مونی

عاشق بسیجی شدی نه؟

دوستام:چرا اینجوری شدی ...عاشق امام زمانی یا یاران امام زمان ...و جلوی خودم از خودم بد میگن ک تو خط چشم قبلا میکشیدی تا فلان جای صورتت ...ک من فقط ی دوره ی کوتاه اونم پارسال خط چشم میکشیدم فقط ...

اصلا مهم نیست برام ...

الانم نمیتونم از خوبیای وضعیت الانم بگم چون فعلا فقط دارم ازار و اذییت میبینم ...

همه میگن بابا متحول شدی و ... طول میکشه ...بپذیرن . منم واسه اونا زندگی نمیکنم...

دیشب همکلاسیم منو دیده  ..میگه ک ...تو عین زناست قیافه ت چرا ابرو ورداشتی رنگ میکنی تو با این فاز حزب اللهی ابرو ورداشتنت چیه ...

منم در کمال صراحت گفتم دلم نمیخواد واسه ی عروسی خواهرم . .مثله پشمک باشم ...

ولی اصلاح صورتمو خواهم ادامه داد .. چون خیلی جاها دیدم همین سیبیل و موی صورت باعث جلب توجه نامحرم میشه و اینا جزو نظافت ادمه ...

ولی اداب و حفظ میکنم ...اگه بردارمم کاملا دخترونه ...یا اصلا ب ابرو دست نمیزنم فقط صورت  ...ک من چون صورتمم موهاش نازکه و در صورت اصلاح دونه میریزه فک نکنم اینکارو هم بکنم ولی نمیدونم ...

فعلا فکرم همه جا گیره :)

هوووف امان از مردم ک هر جور باشی زهرشونو میریزن :)

همین دوستی ک ب من میگه قیافت مثله زناست ...

بیچاره بخاطر پشماش مضحکه خاص و عامھ ۔۔۔۔

ولی چ میشه کرد ...

و در ادامه ...هر کس دوس داره بیاد وبم ...

هر کی دوس نداره 

خواهش میکنم نیاد ..

و اعصاب ما و خودش رو داغون نکنه

اگه بنظرش من چرت میگم ...

ادم چرتیم و...

نیا خواهرم نیا برادرم ..دعوتنامه ک ندادم بهت ...

اومده وبم ...تا پست شماره چند و خونده بعد کامنت گذاشته وبت چرته ...

خب نیا مگه مجبوری؟؟؟


دوشنبه ۲۳ اسفند ۹۵ , ۱۱:۳۶ زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ
الانم میدونستی با این نوشته ات یِ گناه انجام دادی ؟! 
بهتره ...از گناهای اینده جلو گیری میکنھ:)
دوستم دانشگاه به من گفت تو خجالت نمی کشی دختری ابرو برداشتی الان تهران قبول شده ابروشو برداشته خودشو با آرایش کلی رنگی رنگی کرده
اره اینم ب من میگه برم دانشگاه بر میدارم منم میگم چ الان چ اونموقع
میشه رمزوداشته باشم؟
به دوستت از طرف من بگو گوه نخور مشکلی هم داشت شماره م رو بده بهش جوابشو بدم بگم خواهر بزرگشم تو گوه خوری؟😁😁😁😁😁
به منم رمز بده
پست جدیدم گذاشتم
کجایی چرا نیستی؟رمز بده دیگه....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan