♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

خداحافظ اے خاطرات قشنگم :)

خیلی سنگینه برام موندن اینجا تحمل ....خاطرات ...دوستانی ک میدونم ....نصف زندگی نامه ی منو میدونن ...خیلیاشون منو راهنمایی کردن دلداری دادن ....😞
من نوشتنو ادامه میدم اما توی یه وبلاگ دیگه ...
نمیخواستم اینجوری بشه ...
ولش کن ...
اصلا نمیدونم چی باید بگم ...
ولی شاید برگشتم ...
ب دوستان سر میزنم ...ب اونایی ک ..باهاشون ....ی دوستی عمیق دارم بازم سر میزنم و ادرس جدیدو میدم خداحافظ همگے 
امیدوارم هر جا هستی. موفق باشی عزیزم:))
من منتظر پستات میمونم
هعیییی:)
نرو خاهر.
چرا عاخه؟!
کجا آخه؟ :(
جمعه ۱۸ فروردين ۹۶ , ۲۳:۵۶ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
منمرتصمیم به رفتن داشتم حتی وبمم حذف کردم اما قبلزاززمان حذف دوباره برگشتم و لغوش کردم.کاش توهم مثل من دودل بشی و بازم برگردی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan