♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

خاطره،سینوهه پزشک فرعون

سلام ... عی روزام بد نیست شکر .. 

میگذره ازمون بود امروز کمه کمش انتظار 5200 و داشتم ولی نمیدونم چرا 😟 ولی مهم اینه ...پیشرفتو داشتم ... اخه چر فلسفه رو منفی زدم ؟؟

هعی خدایا نزار یه سال دیگه تو این جهنم دره بمونم .... قبول بشم امسال همون رشته ای رو که دوست دارم ...

ریاضیم خعلی ضعیفه یه درصدش بخاطر هوش مختل در زمینه محاسبات 99 درصد بخاطر بی علاقگی ... میدونم فردا به دهم نخواهد رسید نمره معلمم ی معلم عقده از فک و فامیل احمق مادریم ک میدونم ب دهم برسم اینقد از سر و تهش میزنه که بیفتم ..یه دوستی داشتم اول دبیرستان اسمش مریم بود ... مادرش معلم دینی و پدرشم اخوند بود ک فوت کردع خیلی دختره پر فیس و افاده ای بود ولی عجیب جذب من  بود حاضر نبود ازم جدا شه هر چقدرم باهاش بحث میکردم .... خیلی اویزون بود خیلیم خوشگل و پولدار بود ...ولی خیلی ج**ده...ولی قیافه ش نشون نمیداد...تولدم دعوتش کردم نیومد   ... 

یه روز توی اینستاش بهش ریکوعست دادم دیدن اکسپ نکردم دوباره بهش ریکوعست دادم بازم اکسپت نکرد 

بهش دایرکت دادم کلی فحش دادم بهش ولی رید نکرده بود 

بهش پی ام دادم مریم خوبی؟بعد اسممو بهش گفتم چون شمارمو نمیشناخت تو تلگ

گفتم چرا اینستا اک نکردی 

پرسید اینستا؟؟؟

گفتم اره ...

بهش گفتم واقعا ک ... فقط توقع نداشته باش جایی دیدمت بهت سلام کنم و خدافظ ... یه جند وقتیه ک تو کانون میبینمش نه بهش سلام میکنم نه توقع داره بهش سلام کنم .و نه حتی بهم نگا میکنھ😂عجب روز گاریه ...

یه کتابی هست سینوهه پزشک فرعون ..

یه روز دیدم ایدی اقای میم ...  شده سینوهه اولش فک کردم اسم گردانی لشگری چیزیه اخه زده تو فاز دفاع مقدس بعد یه دوره ی طولانی لاشی بازی ...

هه😂

هیچی اقا سرچ کردم ببینم سینوهه ی دیگه ای وجود داره یا نه؟؟؟شاید منظورش اونه اما نه پیدا نکردم ...

هیچے دیگه گفتم برم پس همین رمان سینوهه پزشک فرعون رو بخونم ببینم وجه مشترکش با این اقای لاشی چیه 😂

خوندم رمانو جالب بود خعلی صحنه دار بود و در کل سینوهه تو زندگیش 3 بار عاشق شده بود یه بار نفر نفر نفر ..  کع ی فاحشه بودو همه دارایی سینوهه رو گرفته بود

یبارم عاشق مینا ک میخواست باکریگیشو ب خدای کرت ک ی گاو میگفتن  اما در واقع ی مار عظیم جثه بود تقدیم کنه و در اخر مریت ک یه پیشخدمت بود .. و هیچ وقت با سینوهه ازدواج نکرد در حالی ک ازش ی بچه داشت .. در اخر مث مینا کشته شد

این رمان و خوندم هیچ شباهتی بین این رمان و اقای میم پیدا نکردم بجز ... هوس رانی های اقای سینوهه در دوران جاهلیت ...که در برابر مهارت و علم سینوهه و هوس بازی های اون دوره واقعا چیزی نبوده ..

ای کاش لا اقل این علایقش رو جار نمیزد ک ایدیه تلش بزاره با اون ریش و تسبیحش..

خدایی چرا خانواده من وقتی ما قرار بود ازدواج کنیم ب من نمیگفتن این ی زمانی دنبال زن صیغه ای بوده 😐

سلام دوست من خله برای خودش تجویز می کنه
دختر!سوالی که بلد نیستی رو نزن منفی میشه درصدت.۱۰۰ بار!تا مطمئن نیستی نزن!
ریاضی رو.دوست داشته باش. به این نازنینی
اولش فکر کردم معلمه که از فک و فامیلتونه همون مریمه که رفتی کلی فحش بهش دادی 😂😂😂 وااای 
خخخ نه در این حد جرات ندارم ب معلم فحش بدم
جمعه ۲۴ دی ۹۵ , ۲۳:۵۷ نـــامـــیـــرا ‌‌‌‌‌‌‌
بیخیال بابا بهش فکرنکن گذشتتوخاک کن..اون پسر بزرگترین اشتباهت بوده ...وای نه حسابی بخون نمونی پشت کنکور
سعی خودمو میکنم تو همین فرصت باقی مونده
سلام
خوندی کتابشو؟
کنکور چی داری؟
اره 
انسانی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan