♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

اے ام روانی

خب امروز چهارمین روزیه که خوندنو شروع کردم 😃
حس خوبیه واقها ... دارم کم کم خودمو باور میکنم ...
دلم میخواست مدرسه نرم اما فهمیدم که اینهمه غیبتی ک داشتم ک بنا بر مشکلاتم هیچ تاثیری به جز از دست دادن اعتماد معلمام و نادیده گرفتنم نشده و تصمیم گرفتم ... غیبت نکنم .. درسای پیش و تصمیم گرفتم ب حسب برنامه کانون و پرسش معلمام برم جلو ...
پایه رو هم اونایی رو ک از اول شروع کرده رو شروع کنم ...
ولی خیلی غیر منطقیه برنامه ی کانون ی هفته کلا این ازمونش وقت گذاشته 135 صحفه هم تاریخ ایران و جهانش واسه این ازمون چه خبره اخه؟
بخاطر حجم زیادشو .. وقت کم
امروزو ک درسای خوندنی مسخره داشتمو غیبت کردم ...
خب چخبر؟
در اولین فرصت کامنتا رو ج میدمو میام کامنت میزارم ...
😒دین و زندگی افتضاحه
دوسش ندارم ...
😣عاقا ب من روحیه بدین میتونم حقوق ی شهر خوب قبول شم لدفن:/
ای دونت لایک فاز منفی
تا سال قبل بدم میومد یه خط تو کتابم با مداد بکشم ...
امسال سندروم رنگ کردن کتاب گرفتم انگار 
تا اینجوری نکنم یاد نمیگیرم😂🌈
روانی شدم اصن :/
به قول معلم زبانمون بچه ها تو پیش دانشگاهی دیوونه میشن 😑
وای وای چه امکاناتی ! منطقه جند حساب میشی ؟؟ 

غیبت :/ 

کنکور عیز هارد ! چیزی به نام فاز مثبت در اون وجود نداره
خیلی نامردی داغونم کردی😟
منطقه 3
خوبه پس! امکانات ما در رنگی جات و اینا به پای شما نمیرسید :/ 

تلاشتو بکن ایشالا موفق میشی ^^
خخخخ بسوزه پدره امکانات
سلام چه خوشجل منم این مرضو امسال گرفتم رفتم یه بسته شش رنگ روان نویس پنتر گرفتم هر درسو با یه رنگ.وسواسی شدم 🐮
تو نصف کتابا رم بخونی اصن فقط پیشم بخونی قبولی همه سیاهی لشکرن به خدا
فعلا من ک دارم زیر بار اینهمه سیاهی لشکر له میشم
بیا و با واقعیت روبرو شو ک کنکور سخته!
و البته بااین واقعیت هم روبرو شو که:
"خواستن توانستن است" ! این شعار نیست واقعا!
کی گفته؟کنکور خیلیم اسان است😛
سلام
وبلاگ ماراهم دنبال کنید

minion.blog.ir
باهم شروع کردیم؟؟من آذر شروع کردما خواهرجان؟
Mnm az summer shoro krdm
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan