♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

بی فرهنگے مردان پست

خب ... امروز دو تا کلاس عالی کنکوری داشتم و با دوستم ندا بعد کلاس رفتیم ی دوری دور شهر بزنیم ...

از اول مسیر ..
1.ی یارویی ی چیزی گفت ک فقط خوشگلشو شنیدم
2.داشتیم رد میشدیم ی یارویی جوری رفتار کرد دستشو ب یی حالتی در اورد ک نمیدونم دقیقا چیکار میخواست بکنه ولی حالتی بود ک انگار میخواد اب بینیشو در بیاره بریزه رو ما:)))و یه خنده ی لاشیانه و ناشیانه سر داد .. منم رومو برگردوندم و بهش گفتم سگ^_^
3.وسط خیابون داشتیم رد میشدیم دو تا اقای فاقد ناموس توی ماشین وایستادن و .. گفتن اجازه گرفتین اومدین بیرون؟و ندا هی میگفت هیچی جوابشو نده هیچی هیچی جوابشو نده ..
منم گفتم حیف داره اصرار میکنه چیزی نگم ...
4.رسیدیم توی پارک ی یارویی خیلی هیز بود با اینکه بچه داشت ... و دوستمو نگا میکرد ک دوستم بهش گفت بله؟.. بهش گفتم ولش کن بزار نگا کنه هنوز ک چیزی نگفته .. گفت من از اینکه کسی نگام کنه بدم میاد .. ب ندا گفت چرا گفتی بله؟ندام گفت وقتی نگا میکنی میگم بله .. 
ی دفعه یارو گفت نگا چیزی نیست .  فقط تو اگه بخوای منم میخوام ... 😐منم گفتم اقا بچه داری خجالت بکش ..و یارو بازم ادامه داد ب کسشعر گفتن  ..  برد بچشو اونور دوباره اومد ... هی ب بچه ش میگفت برو با اون خانوما بازی کن ..  منم بهش گفتم اقا شخصیتتو حفظ کن هی هیچی نمیگم مرده ساکت شد ندا هم بهش گفت خفه شو :/منم ی اخم کردم ب یارو ک جوای ندارو نگه دیگه .. سرشو ب نشونه باشه تکون داد .. و ندا ی تیکه م بار نگهبان پارک کرد ک چرا اینقد نگاه میکنی؟
5....وارد بلوار شدیم ی یارویی از اون ور خیابون داشت خودشو جررر میدادو ی چیزی میگفت ..
گفتم برو بابا ی فاک👊
افتاد دنبالمون جلو راهمون و دم ی کوچه ی فرعی گرفت میگفت شمارمو بگیر .. گفتم بیا برو مرتیکه عوضی و کوبیدم رو ماشینش و جلوب ی ماشین دیگرو هم سد کرده بود .. رفتیم جلو تر..اونم اومد ... هی میومد اذیت کرد ب ی مرده گفتم عاقا ی چیزی ب این گاو بگو مارو ول نمیکنه .. و اونم انگار از ما خوشش اومده بود ی نگا ب اون انداخت و رفیشو فرستاد دنبالمون😐رفتیم و رفتیم گوشی روشن کردم اوردم رو دوربین و از مردک فیلم گرفتم .... اونم فقط دستشو گرفته بود جلو دهنشو ول کن نبود (معمولا این شیوه جواب میداد و هر کی مزاحم میشد از ترس فیلمش میرفت اما این ول کن نبود)
اخرش اومد شمارشو ب صورت شفاهی گفت و رفت .. وفکر کنم راحت شد دیگه ...
6.سر این موضوع با ندا بحثم شد ی یارویی رد میشد گفت باشه بابا تو راس میگی و فلان


ی توضیح مختصرر من ی کرم ضد افتابم نزده بودم چادرم سرم بود
دوستم ارایش نداشت و با فرم مدرسه بود...
کی گفته کرم از میوه س؟


کرم از ادمای هرزه اس .


از ادمای گشنه س 


ادمایی ک ب ارزوهاشون نرسیدن و نمیدونن چجوری خودشونو خالی کنن 

ب علی گفتم اونم گفت فقط سرتو بنداز پایینو محل نزار ..
اما تا کی؟


روز ب روز پررو تر بشن و گستاخ تر؟؟
واقعا ک ... هیسس
دخترها فریاد نمیزنند☺


واقعا منم نمیدونم چرا مردا اینجورین.انقدر آدمو نگاه میکنن که آدم معذب میشه! :| 
من بهشون نگاه نمیکنم ولی مگه میشه نگاه سنگین یه سری آدم رو حس نکنی؟ مخصوصا اینکه میگن خانم‌ها توانایی دیدنه همه جا رو(به شکل کاملا نامحسوس و غیرمستقیم)دارن و راست هم میگن :))
من خودم اصلا اهله آرایش و تیپ‌های آنچنانی و... نیستم و خیلی ساده میرم و میام ولی مردم انقدر نگاه میکنن که اصلا حالم بد میشه! وقاحت،بی‌شرمی تا چه حد آخه؟ :/
شایدم دخترساده توی این دوره و زمونه ندیدن؟ :)) 
دختر از سن بلوغ به بعد ..  خیلی .. سختی میکشه
آره واقعا....خیلی از مردا هرزه به معنای واقعین...فرقی هم نداره چه سن و سالی داشته باشن
لعنت به هرچی نر نامرده
نمیدونم .. اما از مردای متهل خیلی چیزا رو ب دور میدونم ولی انگار تعهد یادشون رفته ..

واقعا این اتفاقا افتاده؟

کجا زندگی میکنی شما؟شیراز بودین؟

عزیزم ... الکی ک نمیگم ..اونقدرام تخیلم قوی نیست
دیروز از بیت رهبری بر می گشتم با لباس فرم هلال احمر ملت کلی تیکه بارم کردن
انگار تیکه نندازن بهشون می گن از توانش زبانی بی بهره ای شما 
واقعا هم ک اینطوره ..چقدر براشون سخته چیزی نگن
سلام بانوی ایرانی....... روزت زیبا 
در هر جامعه ای هستند هرزه هایی که همه رو مث خانواده خودشون میبینن و خیال میکنن همه هرزه هستن .......... باید دید و گذشت و اصلا به حرفها و رفتار این آدمها توجهی نکرد ........... 
میدونید اینم در نظر داشته باشید که هر داستانی دو طرف داره!
هر چند من منکر حرفای شما نمیشم و نمی خوام تهمتیم بزنم!
چقد شما خوبی
جنگه مگه?! کل ملت دنبال شما بودن همش?! عجب 
هر چ میخواهد دل تنگت بگو
کرم از آدمای هرزه س

عزیزم این حرفاتو یکی باید به خودت بزنه!
اصولا وقتی جوابشون رو بدی بد تر میشن، کرم نریز تا کرم نریزن. این وسط خود تو یکی از مقصرای اصلی هستی.
راستی، چادر اصلا بهت نمیاد. واسه این حرف اصلا نیاز نیست قیافتو دیده باشم.
من ک اول ب اونا چیزی نگفتم ....
اونا بودن ک گفتن و جواب دادنم ...ربطی ب کاری ک اونا کردن نداره ..
باشه هر چی دوس داری بگو ..
خوبه تو خدا نشدے
 فاطمه این پست رو من گذاشتم تو وبلاگم .. این کامنتای جدیدم حاصل اونه ^^
کار اشتباهی کردی ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan