♡جـایـی برای تســکـــین♡

به دنبال تو

رمز پست ها ...

دوستایی ک رمز خواستن ازم شرمنده ...دیر شد و نتونستم بیام رمز بدم بهتون ...

مست جدید و پست قبلش رو باز کردم ...

هنوزم سرم شلوغه بچه ها ...نمیرسم واقعا ...

اول فکر کردم وبلاگم خواننده نداره برای همین رمز دارش کردم ...

هیچ کس کامنت نمیذاشت ..

از این ب بعد ...پستامو ک گذاشتم ی روز یا دو روز بعدش رمز دارشون میکنم ..

خیلی زشته میاین میخونین ...ولی کامنت نمیزارین هر بار ک پیجمو رفرش میکنم 5 یا 6 نفر انلاینن ..

من خداییش هر وقت میام برات کامنت می ذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan